忘記2010唔開心既野;-)2011要開開心心;D
4點去左元朗拎鞋;-)之後番屋企汁野.
7,8點去天盛同耀中食銀龍;-)之後上天台搵老婆;-*
10點先齊人-,-跟住出尖咀xd
去到星光大道超逼;@等左好耐終於12點啦xd,
YHY老婆2011 happy new year ;-*
1點幾走人去元朗食野;-)2,3點同老婆佢地番左天盛商場吹水;D
4點送左我老婆仔番屋企lu;-)之後去牙ben屋企訓教-,-
10,11點又出尖咀xd.去左千人舞獅;p
YHY I Love you so much;-*
如果明天的路您不知道往哪走,就留在我身邊做我老婆好不好;$
我的雙眼裡,尋找到美麗之最(k)
|