今日,我去左<<新世紀商場>>行,buy了 <<王子變青蛙>> 的小說 和 DVD, 好hapi!!~
明道呀!!!~
第一天寫的blog,大家喜歡吧?? 唔寫啦,好累呀>_<
朋友,add oil~~