| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 5 月 10 日 星期三  | |
| 5月10日 |
今日我本來發附地燒架,但係我都冒住比人check到我嘅危險番學ar,幾偉大ar

我番到黎猛咁瞓覺(4:30~8:幾)

今日知道我地又要調班房,真係冇陰公囉~

|
| 刊登時間︰2006-05-10 09:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 9 日 星期二  | |
| 5月9日 |
今日上體育堂打羽毛球,同6a12,21打...

今日我媽咪囉咗d鳥結糖番黎,好好食呀!!! |
| 刊登時間︰2006-05-09 09:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 8 日 星期一  | |
| 5月8日 |
今日我地三人小組討論,我地進行得都算幾順行啦!不過我把聲有d沙,再加上又咳又傷風...唉...總之就係慘la!留到屋企仲講唔到嘢tim呀!! |
| 刊登時間︰2006-05-08 10:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 6 日 星期六  | |
| 5月6日 |
今日我番去學校補課,攰死人啦!!!!!!!!!
我晏奏同6a17,6a40,6a35一起食飯,感覺良好。
我今日番興趣班嘅時候差d zzzzzzzzzzzzz著呀!!
 |
| 刊登時間︰2006-05-06 07:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 5 日 星期五  | |
5月5日  |
今日6a26生日ar!
我就冇咩特別,加入我lazy,所以我唔寫la!嘻嘻..
 |
| 刊登時間︰2006-05-05 09:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 4 日 星期四  | |
| 5月4日 |
今日響學校嘅家長日度做風紀,原來守全日真係好辛苦架!!
就黎到6a26生日啦!
今日收到6a17嘅生日禮物呀! |
| 刊登時間︰2006-05-04 10:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 3 日 星期三  | |
5月3日  |
今日生日啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我收到好多禮物,有6a8,6a21,6a34,6a12,6a26,6a25呀!!!!!!!!!!!!!!!
禮物大部份都係winnnie the pooh呀!(我最love winnnie the pooh)
全班6a仲一唱生日歌添!
果個死人6a8同6a25爆比miss wong聽呀!

每逢生日都落雨,真係麻鬼煩呀!!
今日我收到響廣州個同學個封信啦,佢仲比咗我幾張相添呀!
|
| 刊登時間︰2006-05-03 06:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 2 日 星期二  | |
5月2日  |
就黎生日啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唉...次次生日都落雨... -.-"
聽日影班相lu~(又名畢業相) |
| 刊登時間︰2006-05-02 09:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 1 日 星期一  | |
5月1日  |
唔好意思,尋日同前日都冇寫... -.-"
就黎到生日啦!!!!!!!!!!!!!!
終於做曬功課lu~
 |
| 刊登時間︰2006-05-01 01:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|