*不識壹切''
sing0129
暱稱: [__昇_]
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
*好「支力」囉...
*今日.....
*班際...
*頹廢中....
*我又梨啦...
文章分類
全部 (64)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 105
今日人氣: 4
累積人氣: 3225
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 26 日  星期三   晴天


唔開心 分類: 未分類

想死

想死

想死

想死

想死

想死

想死

想死

都唔知我生存梨係咪要搞到個個都唔開心!死左都冇人會傷心






訪客留言 (返回 sing0129 的日誌)


zarahn 於 2006-08-01 06:35 PM 發表:
我都想學你咁..
話咁快就會開心呢d開朗性格..
8月有排煩丫!!
ps:你做左hw未??
我到而家only做左幾頁==
聽日要努力喇~~!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ro 驚 於 2006-07-30 02:11 PM 發表:
你一係就唔打日記
一打 就打埋d咁ge野
想嚇死人咩~
你搞人唔開心 就應哄番人啦~
就咁走左去 咁不負責任~
太過份啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zarahn 於 2006-07-29 12:22 AM 發表:
做咩事..
未見過你會咁喎..
不過你話冇野就得la..
唔開心呢d野..
死左都解決唔到ga la..
咪傻
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

希..冇野架bor....
我呢d人....要心情好..好快姐....
證明我十分之開朗活潑ma~
Posted at 2006-07-29 09:20 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



thebigguy 於 2006-07-29 12:06 AM 發表:
雖然我唔知你咩事==”...
但係...唔好咁唔開心啦...
我想要果個係成日都笑...好識玩人...仲成日整估我果個ricky呀!!!!
”大佬...15歲仔就想死...幾時捱到80歲喎...”
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦..好彩我同你下年唔同班姐...
同班你就要俾我整死呀!!!
Posted at 2006-07-29 09:20 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



winniefuk 於 2006-07-27 10:39 AM 發表:
你做嘜野黎呀?搞到好似咁嚴重咁既?
唔好咁睇唔開喎!!
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇野lu~~多謝關心呀...
死唔去ge~
既然你咁有心...咁我祝你同eric「早生貴子」喇...唔好skip左咁多個step就走去...喇...
Posted at 2006-07-27 09:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]