今日6點45分去到大快活喎,佢地終於準時啦~哈哈!!!
返到學校個時,我地又係去打波= =
小息個時連連又成日偷偷地望某某人
個時佢仲話冇心情,差d以為佢唔會比賽添
今日我地同d班比賽,本來我有機會出場既,不過我故意唔帶衫
之後場波完左個時係20:16,我地2佢地16,我覺得我地個班唔出盡全力(直覺)
今日連連同我地波打到5點45分
最後都係咩冇好講= =v