今日朝頭早,我同連連返學校先
因為翁翁佢遲左起身~另外個個就遲大到
返到學校,又係打波啦
集隊個時~梁sir行過~勁好彩,佢睇唔到我某d唔係秘密既秘密
午膳上半小時定係唔知幾時~連連成日望住某某人,人地叫佢都唔應,而且仲係坐係我個位添
到左放學自修之前既個個小息
我同幾個人打波遲左去黎
miss張淨係罰我一個喎,明偏心啦~
走個時,連連係都要話俾個波我,如果佢本人睇到既,我發誓,以後都唔keep波~
我已經keep夠啦,下次再俾我keep既就放生咁由得個波自生自滅(如果係生物架話)
宜家累死,今日我連一句野都未講,佢就off左,等緊佢on既時候
|