| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 6 日 星期五  |
|
第二日番學 |
|
|
今日第二日番學..一個字累
不過番學真係好...可以見到d 朋友
可能有d病~so一正日都好累
可以講堂堂都,,,,,訓左半堂..
幸好~ 今日只係要返半日,,,好快就放左啦€
之後咪同兄弟佢地食飯~之後ho 賢6點打學間
so佢 返左home 訓一會~涼,傑上左我home 打機等到 5點到 出去c ho 賢打波~
呵呵 ,,真好笑ho 賢 係咁用絕招入死班傻仔...(真係勁)
之後咪又係食飯,, 食日本野,去左新明皇
then 吹左一會水就 返home lu..
不過真係好中2 同你地食飯同吹水 果種感覺
唉~ 快中4啦,,,真係唔想中4住.....
人大了啦... 做每一事都要想清楚ar!!!
|
|
發表時間:2009-02-06 11:46 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | ... | 156 | »
|