今日考英文 注定我冇題識 最近好多野發生左 唉!!唔撚想提 ==" 最黑人憎就係有人成日打我尖>.<" 忽!!!~ 今日係咁多 落樓下bo in先 -3-"
等到拿!!!!勁開針^3^ 水水回來了!!!!開針到我唔知打咩好!!! 等左咁耐 你終於返黎拿-3-” 聽日要早d起身先得 好掛住水水 聽早d去接機-3-” 訓教先z_z
唉!! 今日第一日考試 卜直了 冇溫書 有咩邊幾題識做 唔通真係升唔到中五a_a 今次真係即即復即即 唔識就唔識 考試冇題識 慘慘慘慘慘!!!!!
今天明明計好時間 出門口 點知都係遲到 (嫁車遲左勁撚多先到) 正一on9 今日上課沒有甚麼大不了 只是例行的放3點35分左右 回到家中 聽呀ming姐講故仔a_a" xdd" 死拿聽日就考試拿 升唔到中五我就卜直lu
-0-十分嘔心今日 其實我唔想提 但係冇野打 放學的時候= =" 搭小巴返歸拿 點知有兩個圓玄仔 坐係我後面 其中一個圓玄仔好肥既 係度打飛機 天呀 好變太呀 聽佢地講講到我想嘔 圓玄竟然有d咁既人係度 好彩 我不是圓玄仔了 xdd
今日放學返到屋企 諗住可以打下機 點知龜頭個卜雞去石離 跟住成班卜雞就去左石離 又係去天網玩信長 三打四 上衫(我) 佐佐(大隻) 上泉(呀勇) 兩個隱英一個勁英諗住 win緊 點知輸撚左 不過我地殺得最多人 xdd 好了打完機 我地就去左街粥 買粥食 重買左半打啤酒同一包花生 跟住就去左老地方度坐 到了九點幾 我同皮皮就返歸 這完美一天又完了^^ 過多幾年都唔知重有冇呢d日子過>.<
琴日冇打到 今日補返數 呢幾日都落雨 大家小心卜親
多謝雞仔腳同ming姐今早叫我起身咁我先至唔洗遲到3Q你兩個!~~~!! 放學時落雨 落完雨諗住去十坐bi in bo 完諗住走 冇拿拿比龜斗 阻撚住我返歸 吊九d龜 - -" 忽a_a= =今日黑過默斗 第二日都係唔知有咩野好講 = =
今日是第一日 唔知有咩好打 @w@”