| «‹ February 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | |
|
2010 年 6 月 7 日 星期一  |
| 2010-06-07 |
分類: 未分類 |
今日考I.S
以為好難好難
點知份卷系我想像中容易
俾人混咗添
聽日要考中文同地理
點算我好多都無識啊點算啊?
睇黎我今晚要努力
挨通宵~!
|
|
|
trina1 於 2010-06-17 12:17 PM 發表:
CoMm3N!
|
|
|
trina1 於 2010-06-13 12:22 PM 發表:
cm泥啦!
|
|
|
trina1 於 2010-06-10 12:36 PM 發表:
Cm
|
|
|
-★C0MM3N+;; 又係「混」-,-""都話左係昆洛
|
|