2006 年 1 月 11 日 星期三  | |
| *陸運會第一日~]" |
嘩!!又係一年一度既盛事~陸運
好彩今朝冇太陽
哎呀~我冇報到任何一項賽事!
一定悶死la@.@
真係好呀!Hing又係信社
我地都冇咩點番上看台
係下面行黎行去~
Hing早就有2項賽事lu~
400米同1500米....
佢冇食早餐呀!!我驚佢冇力呀///
女乙400米開跑la~一齊參賽o既有
阿君....Mancy....
開頭我仲以為Hing...
唔係第2,就第3..(唔係我睇小佢...佢自己都係咁諗"
最後佢竟然跑左個第1名出黎..勁呀!!
不過1500米就差d...好似攞左個第4...努力呀!!
跟住lunch就出左去食麵.....幾好~唔錯~~
下午...佢好似要標槍...
最後>>唔記得左出去= =
放學..我地就行晒葵涌廣場同新都會....
就各自回家!!
|
| 刊登時間︰2006-01-13 10:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|