2006 年 1 月 19 日 星期四  | |
| 番學校prepare~ |
其實正路黎講...today
已經唔駛番學校...開始放年假
不過要搞open day既工作人員要番去
我都要番呀~
我8:30就要番去la
工作大至上都係將>>>
要用既工具由chem lab搬去205室
今日只係番一朝咋~
哎呀...我唔記得左我答應阿陳去幫去tim....
結果下午...我本身約左細佬去沙田
最may...冇去到呀.....
我一去運動場
...就見到盧咩華同痕痕跑緊男乙1500米
吳祥川...加油呀~
佢地最後好似都係一個第5...一個第6!!
跟住到hing跑1500la
....= ="may2
我成日都wear a cap(我cut左hair....唔好睇)
跟住好衰呀...
hing同阿C除我頂cap呀∼
我話唔好架...佢地都除左呀!!
先係hing除我頂cap...
跟住我一巴打埋去...hing食正呀~
好抱歉呀....我冇諗過我真係會黎真~
very sor..呀
最後我同hing番左school∼
|
| 刊登時間︰2006-01-23 10:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|