今日lam lam幫阿kit搞左個farewell party......... 好開心呀!~ 好好玩呀!~ haha~ 好唔捨得阿kit呀!~ 我地最好既助教&最好既fd,好唔捨得佢呀!~ 佢26號會番番英國la~ 不過聖誕會番泥!~ 我叫佢一定要約我地出泥呀!~haha~ 走個陣同阿kit影左幾張相, 我發覺今晚我同阿kit影左2~3張相lo~ maybe係最多既一個~ kit,你記住一定要番泥搵我地呀!~