好攰呀!~
好內無打Qooza la~ because之前唔知點解on 唔到Qooza!!
今日係9.26 足足一個月無打blog Qooza la~
咁姐係話阿Kit番左英國一個月la~
仲係好miss 佢呢!!!
今日我又去圖書館 la~
番泥個陣搭架巴士...撞車wo~ 客死我!!
禽日同大表哥傾MSN ,話說佢好中意飲蒙牛奶,之後呢排紅到發紫既"三聚氰胺" 就成為左我串佢既把柄la~
佢都自稱做"骨子裡100%是三聚氰胺的~~Anson "
haha~之後我叫佢記得去驗腎佢話知wo~不過未排期,(咪姐係未lo!~ 挑!!)
haha~中學好苦悶不過都叫好過小學la~
但係我依然好miss 崔生呀!~
如果佢教中學咪好lo~即使 玲玲幾好人,好搞笑,都唔可以取代崔生係我心中既地位!!
聽日又去搵崔生先!!haha~
|