haha!!禽日去左阿朱到,睇碟......
我去到佢坊企樓下,等左好耐,之後買野食上去佢屋企!!
禽日我攞左隻"花樣男子-皇冠的秘密"去佢到,超豪lor,日本拍野真係好豪,唔似得台灣咁!!
之後睇完去左嘉思難,之後搭車去左南,好少人呀!!但比我見到家姐wo!!
之後我買甩左阿朱同左家姐番屋企,好攰呀!!
9點幾訓左,但佢同佢D friend好嘈lor"
之後1點左右醒左,食消夜,睇微笑pasta睇到3點幾又訓過!!
haha!!真係好好睇嫁!!中左pasta毒,今餐食意粉!!
今晚我都唔會出街嫁la!!31晚一定出!!!!!
|