聽日派成績表la~
我知道,自己D成績係點,係好差,
之前對自己仲有好大期望,
但係夷家林番,
係唔係太高估自己呢??
以後成績唔錯既鄧芷菁已經唔係到la!!
我之前可能都係咁啱得咁橋,
期實自己一D都唔叻,
我係唔勤力ma??
今日番到屋企,係到狂喊,頂唔順la!!
我只不過係發泄情緒lor~
我有咩資格去埋怨呀??
我睇唔清楚自己La!!~
聽日,
黃生話班務一定派唔曬,
所以之後個D週會派,
唉~姐係我仲要等3個半鐘la!!~
今日喊定d,聽日攞左之後又會喊嫁la!!
不過應該唔會爆微絲血管掛??haha!!
笑埋呢一兩個鐘,
之後又唔知幾時先會笑番嫁la!!(但係我夷家真係笑唔出~)
|