禽日係到睇交響情人夢既SP ,HOHO~千秋王子!!!!(上身La!!!!!!) 之後 ,啱啱又番左大陸 ,買埋電視劇版先~haha!!! 我通常都係買左D我唔係幾想睇或者唔得閒睇既戲番屋企之後扔埋一邊到一排之後又攞番出尼睇 , 之後如果係好好睇既話我就會上身嫁la!!(一定係愛情片!!!) 唉~今日家姐去黃埔la!!! 唔知佢夷家做緊d咩呢?? 一定好辛苦嫁!!! 死la!!好擔心呀!!!!唔知佢頂唔頂得到呢??