
今日終於完成左la!!!!!!!!好成功呀!!!!!
聽到台下既笑聲同掌聲之後覺得所有野都係值得嫁!!!!!!!
特別係果句"個樣似吳尊,打波好似周杰倫咁叻果個lor",
見到咁多人聽完都笑真係好有成功感呀!!!!!hahahaha!!!!!!!!
成個表演完左之後有D花絮睇 ,見到自己個樣 ,hahahaha!!!
初二個fashion show個"O lee fe ar"好掂呀!!!!!!
高三個ban show唱到走曬音!!!
初三個大合唱聲到男聲聽唔到女聲,佢地唱"You Are The Music In Me" !!!!!!!
初二初三個話劇果句"你信唔信我拉 keroro尼收拾你呀la??"個句好好笑呀!!!
初二跳民族舞好令呀!!!
初一跳舞都好令呀!!!!
班司儀係到唱"一人有一個理想"又走音 ,不過做得幾好呀!!!!hahaha!!!
我地個歌劇唱過既歌 :
forever friends
突然好想你
說好的幸福呢
生日歌
夢中的天使
|