呢排日日追"學警狙擊" ,haha!!好好睇呀!!!勁激呀!!!!! 如果TVB拍多D呢D職業戲就好la!!!果d咩咩"豬肝補氣"都唔知似咩既 ... 我覺得江若LING同吳唱k個段情好好笑 , 陳鍵鋒同梁嘉琪個段都好好睇呀!!我我中意呢part 多D!!! 同埋網上面好多人抨擊梁嘉琪 ,我覺得又唔係WO!!佢做得都幾好呀!! 好過果d"星知天使" La!!! 話曬人地都係演藝榮譽學士呀!!! 果D人鬧佢時有冇林過自己係咩身份呀?? 繼續支持學警狙擊呀!!!!!!!