haha!!!!!!好耐無打qooza lu!!!!!!成個月la!!!!!!過曬我d記錄 ,hahaha!!!!!我但求希望係一個月之內有10個comment就得嫁la!!!!!hohoho~今日上堂個個黃春精係到鬧我地話我地嘈lor ,之後佢同盧翠雯係到肴交 ,我都費事理佢 ,因為黃春精呢個人影響唔到我 ,我都係想安安穩穩過左呢年佢下一年唔好比我見到佢就"痾lee吉蒂" ,今日吳生係上數學堂個陣都有偷偷地係到睇 ,因為阿"女人型"已經比人投訴左好多次la!!!!!!!快快脆脆炒左佢la!!!!!!投訴投得多我地都唔好意思la!!!!haha!!!!又要sign我地d口水同學校d電話費or miss d口水 ,咁唔環保就不如快d "0彭"佢且la!!!!!!!番番去聖記教la!!唔好再遺禍人間la!!!!!Rosa唔歡迎d幾廿歲又女人型既阿伯係到教d唔似數既數呀!!!!!!!!!!最好就係中秋個陣煲蠟燒着左佢個身or比煙花燒完之後秩番落尼個d野打中佢等佢死又死唔去 ,之後等成年先好番個陣學校已經炒左佢咁就正la!!!!!!haha!!!!!!!我好陰毒不過呢個係事實!!!!!!好!!!!!!講完!!!!!!
|