聽日OPEN DAY呀~ 阿丸會番Rosa睇呀~ 好開心呀!!!! haha~ 不過唐唐唔陪得佢 ,oh~ 不過don't mind la~ I think何丸唔mind既 , 好開心呀!!!聽日 , 期待!!!!!!!!