禽日調左位la , 好唔開心呀 , 同子盈中間隔左個子茵 ,haha , 不過隔離係詠琪 , 後面係昭樺 ,唔錯既 ,haha , 不過雯就可憐d , 同心心姐坐 , 唉~佢地兩個加埋一定無一日係靜嫁 , 一個好易發火鬧人 , 一個好易成日比人鬧 , 加埋簡直無敵呀 , 我隔離有子茵 , 同佢中間隔條河 , 子茵後面就係心心姐la , 心心姐隔離係雯 , 雯前面係子盈 , 不過好難傾到計la ,唉~ 不過好過坐到無雷公咁遠既~ hay!!!! don't forget me!!!!!!!!!!