今日地理present...好差呀~衰緊張...唉~好失敗呀....... 今日派左化學同幾何 , 化學ok la ,76分 , 幾何好感動呀~合格呀!!! 唔高 ,73炸~ 不過比我心目中唸既分高好多呀!!!!haha!!!! 聽日GE DICT呀!!!!! 比心機呀!!!!!!!!! 加油!!!!!!!!