今日派左2科 , 好感動呀!!!!! Haha!!!!!!! 中史93分呀!!!!!! 太令我振奮la~XD 國文 ,78!!!! 勁開心!!!!! 唔洗改問答 , 啱曬!!!!!! YAYAYA!!!!!! 不過.... 聽日測代數... Chinese dict'' 化學小測.... 他ma的... 測埋聽日就唔洗測la~haha!!!! 不過有一樣仲好玩既野尼緊... ............. 考試...'' 聽日J2既!!!!! 代數要加油呀!!!!!!!!!