最近沉迷係睇台劇同睇書到....... 上星期六由朝早8點幾睇"下一站,幸福"睇到夜晚11點幾...... 家姐陪我一齊din wo~ hahaha!!!! 好好睇呀!!!! 好耐無迷台劇la!!! 今日去拜山... 太過份la!!! 得我地4個去... 去到之後比d煙搞到個肺勁辛苦 , 又暈wo~ wa!!! 攞命...... 好la各位... 聽日要番學la... 好多學校聽日都放... 我地要番... 唉~ 早d訓.. 好攰呀...