冒雨之下,終於入了Kiva Basshaa FORM!!今次的骨架同GARULU FORM一樣咁實!!而右手用上金屬綠,超靚!雕像型態雕功細緻!!看圖吧!!
冒雨之下...
Kiva : キバット・バット,Basshaa FORM!! (插入笛子)
キバット・バット3世 : 上吧!! Basshaa FORM!!
Kiva Basshaa :必殺技...
今次終於入了Kiva GARULU FORM !!今次的骨架比Kiva FORM 實左!!而左手用上金屬籃,超靚!雕像型態雕功細緻!!不說了,看圖!!
Kiva : キバット・バット,GARULU FORM !! (插入笛子)
キバット・バット3世 : 上吧!! GARULU FORM !!
城堡內的雕像
今日一入part 2,今part主角當然是斬叔,原本見到响鬼裝著變身做特價,想要入齊斬叔和
轟鬼兩師徒,但沒有轟鬼才buy响鬼!!不過之前buy了的裝甲响鬼,所以buy响鬼只不過是
儲齊全套的第一步!!XD
斬鬼:戶田山,要做一個獨當一面的鬼!!
今日再度去黃埔奇趣天地,原本想buy裝著變身-影月,但最後忍手.之後去了吉吉島,
見到响鬼裝著變身做特價,竟平過我家樓下!!xd再用媽咪's吉吉島$50卷!我buy了响鬼
和斬鬼叔叔!而家看住响鬼先!!
响鬼 :要多鍛鍊啊!明日夢!
今日超開心,等左'3'個禮拜終於買到kiva了!!
首先是盒圖!!
一幅單人相!
劇場版 仮面ライダー電王&キバ
wake up!!