Nasty but Tasty
I know you're a villain, but it is forgotten.
The fire will start for we can't be part.
2009 年 10 月 7 日  星期三   晴天


陸運會之感受 鬱悶 分類: 日記

今日係陸運會最後既一日,

真係超超超級辛苦,

最慘既係辛苦完之後,

又要出去出面等貴。

leed貴賓真係好野,

死到要最後一刻先尼,

佢地尼之前,我地都死咗啦!

熱鬼死人咩,曬咁耐,

好釆我地2A醒,

去擔傘,又夠團結,

張五把傘擺埋一齊,

如果唔係,一早死咗啦,

邊有命番尼接受殘酷既現實啊!

尋日我同小曹汁到既花俾班男仔

玩到連條屍都無埋啊,鸣鸣鸣......

我要番個花花,真係慘!

由此可見,班男仔係完全無人性,

連我朵花都蝦,做人真係可憐。

 

不過算啦,事已成定局,

人地對我不仁,唔通我對人不義咩,

唯有希望有好心人拯救佢啦。

另外,之前寫咗幾則關於我班男同學俾人既印象,

因為評語實在太偏激,所以我要用密碼鎖住,

雖然我知道可能有人會想睇,

不過lee篇野實在太過誇張。

如果大家有興趣睇既話,

先問我要密碼啦!

 






訪客留言 (返回 sinyi26 的日誌)


paulli 於 2009-10-08 07:34 PM 發表:
你地咁好人既?

我地要佢地幾乎發火,

先識得驚...XD...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 緊係好人啦,2A好團結嫁。
Posted at 2009-10-10 11:04 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jonny337 於 2009-10-07 07:30 PM 發表:
同樓下諗法一樣
-口-辛苦你地啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 都辛苦你啦,第一個同飯飯落尼,
如果唔係你地,我地一早死咗啦。
Posted at 2009-10-08 05:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YiN1996 於 2009-10-07 07:24 PM 發表:
你唔好唔記得係我同水擺姐你地架-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 點會唔記得啊,飯飯,
係你地兩個比較好人嫁!
Posted at 2009-10-08 05:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



coolki0524 於 2009-10-07 07:02 PM 發表:
嗯~
我都贊成話我地夠團結喔~
我地乃是第一班有人給我們傘子的呢~
(點解我打打下打左書面語-[]-)
其他班見到我地敢樣又學lu~_~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係啊,d同學對我地真係好。
Posted at 2009-10-08 04:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





sinyi26
暱稱: 4everDramione
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
long time no see- -...
Dramione
無見幾個月-_-
我不偉大,只要你記住
No eternity
文章分類
全部 (47)
隨想 (5)
Coco (1)
XX的一刻 (5)
XX問 (1)
日記 (12)
心情日記 (3)
抒情 (14)
男同學介紹 (4)
那是一場巧合,還是注定的命運 (4)
真人真事 (2)
通告 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
Nona
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 187
今日人氣: 13
累積人氣: 3103
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed