2009 年 10 月 7 日 星期三  |
陸運會之感受  |
分類: 日記 |
今日係陸運會最後既一日,
真係超超超級辛苦,
最慘既係辛苦完之後,
又要出去出面等貴。
leed貴賓真係好野,
死到要最後一刻先尼,
佢地尼之前,我地都死咗啦!
熱鬼死人咩,曬咁耐,
好釆我地2A醒,
去擔傘,又夠團結,
張五把傘擺埋一齊,
如果唔係,一早死咗啦,
邊有命番尼接受殘酷既現實啊!
尋日我同小曹汁到既花俾班男仔
玩到連條屍都無埋啊,鸣鸣鸣......
我要番個花花,真係慘!
由此可見,班男仔係完全無人性,
連我朵花都蝦,做人真係可憐。
不過算啦,事已成定局,
人地對我不仁,唔通我對人不義咩,
唯有希望有好心人拯救佢啦。
                         
另外,之前寫咗幾則關於我班男同學俾人既印象,
因為評語實在太偏激,所以我要用密碼鎖住,
雖然我知道可能有人會想睇,
不過lee篇野實在太過誇張。
如果大家有興趣睇既話,
先問我要密碼啦!
|
|
|
paulli 於 2009-10-08 07:34 PM 發表:
你地咁好人既?
我地要佢地幾乎發火,
先識得驚...XD...
|
網主回覆
緊係好人啦,2A好團結嫁。 Posted at 2009-10-10 11:04 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
都辛苦你啦,第一個同飯飯落尼,
如果唔係你地,我地一早死咗啦。 Posted at 2009-10-08 05:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
點會唔記得啊,飯飯,
係你地兩個比較好人嫁! Posted at 2009-10-08 05:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
嗯~ 我都贊成話我地夠團結喔~ 我地乃是第一班有人給我們傘子的呢~ (點解我打打下打左書面語-[]-) 其他班見到我地敢樣又學lu~_~
|
網主回覆
係啊,d同學對我地真係好。 Posted at 2009-10-08 04:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|