*笑*
大家笑多啲啦....
哈哈哈:)
sinyicandy
暱稱: SiN姨
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2008-08-29
2008-03-10
2008-02-26
2008-02-26
2008-02-20
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
文章分類
全部 (90)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 158
今日人氣: 7
累積人氣: 1626
站內搜尋
2007 年 10 月 29 日  星期一   晴天


2007-10-29  

頭先我係qooza論壇到睇左一啲好無奈的句子..

同大家分享下啦....

1. 拿,你而家首先may埋眼..跟住就望住我..再跟住就放鬆個人..然後就集中精神..
2. 你訓左未啊..訓著左就應下我啦~~
www4.>><<+l%HGj7Q,aI
3. 黃生您好, 貴姓呀?
 
in*{7^N Q$n-Q f
4. "下堂突擊測驗!!
www4.>><<)

係咪好好笑呢(定係好無奈?

我就覺得吾錯啦....

發表時間:2007-10-29 07:20 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 sinyicandy 的日誌)


onlyfor_me 於 2007-10-30 05:50 PM 發表:
鬼吾知咩...
你要咁串我..
我都冇辦法架bor`
下面果位...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

.....
Posted at 2007-10-30 06:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sinchingyuen 於 2007-10-30 04:35 PM 發表:
我黎expand一吓:1. 拿,你而家首先may埋眼..跟住就望住我..再跟住就放鬆個人..然後就集中精神.. (放鬆個人,點集中精神?)2. 你訓左未啊..訓著左就應下我啦~~www4.>><<+l%HGj7Q,aI (訓著左就應唔到你la...)3. 黃生您好, 貴姓呀? in*{7^N Q$n-Q f (既然叫黃生,就知道佢姓黃la)4. "下堂突擊測驗!!www4.>><<) (下堂突擊測驗=下堂測驗)明ma?下面果位......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下堂突擊測驗
..話明突擊....
點會講比你聽幾時呢!
Posted at 2007-10-30 06:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



onlyfor_me 於 2007-10-29 09:43 PM 發表:
吾知你up乜東東?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀...
Posted at 2007-10-30 06:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sinchingyuen 於 2007-10-29 09:33 PM 發表:
太好笑啦,真係好笑!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係啦...
Posted at 2007-10-30 06:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]