*笑*
大家笑多啲啦....
哈哈哈:)
sinyicandy
暱稱: SiN姨
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« January 2021 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2008-08-29
2008-03-10
2008-02-26
2008-02-26
2008-02-20
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
文章分類
全部 (90)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 158
今日人氣: 36
累積人氣: 1655
站內搜尋
2007 年 11 月 1 日  星期四   晴天


2007-11-01  

今日....

IH test...

本來溫左書...

信心都吾錯...

但係做完份卷之後...

先知道原來有一part我會錯意...

50分就白白冇左12分..

唉...失敗中.....

發表時間:2007-11-01 09:55 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 sinyicandy 的日誌)


jessicalwk 於 2007-11-05 10:38 AM 發表:
哈哈..IH肥左..
有10分就好好啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

.....
Posted at 2007-11-05 02:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pannyhui 於 2007-11-04 08:21 PM 發表:
我都錯左2個啦個part= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

2個ONLY??
Posted at 2007-11-04 10:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chinkaman 於 2007-11-04 10:15 AM 發表:
cmcmcmcmcmcmcmcmcmcm
我愛死你^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THANK YOU~
Posted at 2007-11-04 10:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chinkaman 於 2007-11-02 09:49 AM 發表:
= =我攞到5分已經很好
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

又吾洗咁謙..
Posted at 2007-11-02 10:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sinchingyuen 於 2007-11-01 10:05 PM 發表:
哈哈~我比你好多~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

比我錯多好多??
Posted at 2007-11-02 10:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]