| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 30 日 星期五  |
| 2007-11-30 |
|
今日係陸運會的第二日.也是最後一日..
今日比第一日好啲....
因為有班接(4x100)
的地2a班攞第二,好勁呀∼
返屋企的途中..見到一班男仔..
佢地吾知係咪好仲意玩我的原故...
到左屯門輕鐵站時,我聽到佢地好似講緊我啲壞話..
咪望住佢地囉..
佢地就係到惾笑...
好無奈囉...
到剎伊家,我仲係吾知佢地為左啲咩而笑!!
|
| 發表時間:2007-11-30 11:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
見到怪獸, 所以就笑lor, 係你講嘅, 要笑多啲ma...
|
網主回覆
怪獸?? Posted at 2007-12-01 07:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你個blog好閃閃呀~送返首歌比你~ 一閃一閃小blog blog.....哈哈
|
網主回覆
thz~ Posted at 2007-12-01 07:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|