*笑*
大家笑多啲啦....
哈哈哈:)
sinyicandy
暱稱: SiN姨
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2008-08-29
2008-03-10
2008-02-26
2008-02-26
2008-02-20
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
文章分類
全部 (90)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 158
今日人氣: 27
累積人氣: 1646
站內搜尋
2007 年 12 月 1 日  星期六   晴天


2007-12-01  

今日一早就去行山..(西貢)

嘩...到左之後第一樣要做的,就係去厠所...

果到真係好臭...

之後就開始我的行程啦...

行左吾夠10 mins

就開始冇氣...

之後果啲都係慢慢行..

好累..         

發表時間:2007-12-01 08:18 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 sinyicandy 的日誌)


pannyhui 於 2007-12-02 08:02 PM 發表:
你個blog好閃呀~
送返上次隻歌比你啦~

[一閃一閃小blog blog~
一個blog blog好鬼閃~]

好野你嫁~一定要日日唱個blog先會閃d嫁~(哈哈)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真係??
Posted at 2007-12-02 08:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sinchingyuen 於 2007-12-02 03:00 PM 發表:
行山?
咁有興緻呀...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都幾啦..
Posted at 2007-12-02 05:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chinkaman 於 2007-12-02 11:45 AM 發表:
CM 4 U:)
粒爆你^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz~
Posted at 2007-12-02 05:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]