| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 12 月 11 日 星期二  |
| 2007-12-11 |
|
我伊家已經織緊條頸巾啦∼
係白色和藍色..
好..等我講返琴日啲嘢先...
琴日都幾特別..
一早就要音樂考試(singing)
Ada,Panny,女班長同我一組..佢地都唱得吾錯..
但係我自應我的確有啲啲走音(啲啲姐)..不過老師都話吾錯..
咁都安心啲∼呼∼
放學之後就練sing-con
之後又要好快咁去新墟攞琴..
返到屋企後.
去打波(棒球&攬球)
無可否認..
真係好好好好玩呀..
緊張..exciting...太好啦∼呵呵
我好想快啲再去打呀∼
|
| 發表時間:2007-12-11 07:23 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
thz~ Posted at 2007-12-13 09:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz~ Posted at 2007-12-11 10:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
呵呵~
我都係剛剛學~ Posted at 2007-12-11 10:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|