*笑*
大家笑多啲啦....
哈哈哈:)
sinyicandy
暱稱: SiN姨
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2008-08-29
2008-03-10
2008-02-26
2008-02-26
2008-02-20
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
文章分類
全部 (90)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 158
今日人氣: 41
累積人氣: 1660
站內搜尋
2007 年 12 月 11 日  星期二   晴天


2007-12-11  

我伊家已經織緊條頸巾啦∼

係白色和藍色..

好..等我講返琴日啲嘢先...

琴日都幾特別..

一早就要音樂考試(singing)

Ada,Panny,女班長同我一組..佢地都唱得吾錯..

但係我自應我的確有啲啲走音(啲啲姐)..不過老師都話吾錯..

咁都安心啲∼呼∼

放學之後就練sing-con

之後又要好快咁去新墟攞琴..

返到屋企後.

去打波(棒球&攬球)

無可否認..

真係好好好好玩呀..

緊張..exciting...太好啦∼呵呵

我好想快啲再去打呀∼


 

發表時間:2007-12-11 07:23 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 sinyicandy 的日誌)


jessicalwk 於 2007-12-12 07:09 PM 發表:
哈哈...cm for u=]=]=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz~
Posted at 2007-12-13 09:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yuki8579 於 2007-12-11 09:42 PM 發表:
打波(棒球&攬球)*0*
勁野!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz~
Posted at 2007-12-11 10:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sinchingyuen 於 2007-12-11 08:25 PM 發表:
原來你識打棒球&攬球嫁,
我唔知啵...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵~
我都係剛剛學~
Posted at 2007-12-11 10:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]