★` 願時光保持不變 讓我愛你依然;$ 
siplonem
暱稱: ` ☆--'InsaN '!
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2010 年 10 月 2 日  星期六   晴天


2010-10-02 分類: 未分類

今日行國慶;)))
個個着戈D衫.,
得我一個着校服.!
好樣囉.
番度屋k訓覺
夜晚去佐睇煙花
搭車迫到我痴鬼線.!
都撞到d識ge>!
番到屋k好攰'!!









訪客留言 (返回 siplonem 的日誌)


Teng0121 於 2010-10-02 02:11 PM 發表:
CMCM;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sha_chi 於 2010-10-02 12:52 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Rachelo18 於 2010-10-02 12:31 PM 發表:
CM^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cc1997116 於 2010-10-02 10:11 AM 發表:
CMCM~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ChIKuaN_13 於 2010-10-02 09:59 AM 發表:
gd:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Love62486036 於 2010-10-02 09:49 AM 發表:
c0mm2nr
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ABELARD 於 2010-10-02 08:48 AM 發表:
我都想行ar^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ilikehealth 於 2010-10-02 08:10 AM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love1996love 於 2010-10-02 02:12 AM 發表:
我地完全搭唔到車咯!
行番去!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a66594643 於 2010-10-02 01:15 AM 發表:
你跑成點呀???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都唔洗跑.!
行姐嘛;D
Posted at 2010-10-02 01:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]