今 日 好 悶 呀 !
一 陣 終 於 都 有 得 落街 lu @.@
好 開 心 呀 ,,
去 買 書 包 ,, sh0e yEAh >.<
吾 洗 我 出 錢 的 !
但 系 好 攰 ...''
heLp !
前 幾 日 買 左 個 黑 色 粗 身 既 頭 x "
好 令 喔 -))* 日 日 都 帶 住 的 說 ]]]
好 攰 呀 ! 搞 到 我 吾 想 落 街 !
仲 有 我 d 暑 期 作 業 呀 !-**
有 三 本,, 但 系 一 頁 都 未 做 過 呀 =]
點 算 呀 ︶
好 悶 呀 !!!!! 好 悶 呀 !!! 好 悶 呀 !!!! 好 悶 呀 !!!!!
0ff lu ,,88888888
|