金日系家長日,,
客死我了 -0-
還以為自己會是30名以外的 -3-''
最後都是28名 ;; 好彩.
返到屋企即刻開返電腦,,
見到得好少人on -]
今日又差d遲到! 8:09:24
返到學校,有好多人都系到販賣<yes!> card
我拎左我本卡簿出黎
賣左幾張卡+一本notebook
又買左人地幾張黑澀會既閃卡 ..
好令呀 ~ happi
我個fd又買左勁多黑澀會既yes card ..
佢都系岩岩先鐘意-))
宜家佢d yes card多過我呢個超級fans -,-
慘 =]
假期又勁多sci功課囉 ..
wb又甘多版, xp要做好多個囉
5日假期要做甘多功課 -.-
又吾系得一科功課 -))
好心就吾好比甘多啦