暱稱: 大頭貓貓性別: 女國家: 香港
林主任的金句
琴日聽左林主任對孫咪咪講左一番野之後,
令我印像深刻,
佢同佢講:"不聰明不是罪 可是不努力的就是罪!"
這一番話真係好有道理,
呢一番話正正表示左我地班,
我地班係唔聰明,
但係我地都唔努力追番d成績...
我地班好多人都係咁,
通常我地都係努力左一陣,
跟住就跌番落去...
所以我都要努力!
我巳經下定決心,
首先我要追番英文,數學,中文,常識,
跟住就會發展到追其他科成績!
加油!
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 119 | »