聖誕節?
我覺得一d都唔快樂,
上年好似比今年更快樂,
雖然上年我係留起屋企,
但係就可以同貓貓出街,
今年比上年窮左好多,
所以我都冇money出街,
聖誕節...
係一個洗錢既日子咁...
今年識人多左,
落街玩多左,
我今日諗住搵人夜晚落街玩,
點知個個都唔得閒咁,
我想今年最後一個小學聖誕過得開開心心,
唔知今日得唔得呢?
我呢家就係約到,
林春怡,陳卓城,鄭一卓,
梁思雅今晚都唔知得唔得,
唉~
得五個人,
如果有人睇到呢一頁,
而今晚得閒,
又係我識既,
就搵我玩啦...
祝大家有個白色聖誕!
|