我地組既專題研習開始喇!我地好開心~!(不過其實我地去玩XD)
我地今日買左個File,20 pockets.
之後去左食lunch,幾開心呀,跟住鄭生話"不如今日唔做喇!去玩喇!"
我地梗係話好喇!我地就行路番梨木樹玩,
去邊玩?
梨木樹好咩好地方好行?
其實全部都行過哂...
我地就呆下呆下,行下行下...
估唔到...居然去左學校,
仲見到蘇蘇,餅,曾,麥,吳...我地玩左一陣,
見到有老師走,見到我地打排球,咪問候一下
我同蘇蘇講野,點知人地個排球一野唔小心飛落佢到,我睇住個波點飛落去,
好勁果下!
一野飛落佢到.勁!
|