佢又同我扮Fan啦!!!
我'專登'講佢個名出來因為我憎佢.佢都離哂普.記住佢係ABC,講個名5係好好
今日個隻#李魚門度嫁村#又係度講爛鬼鄭和下西洋,搞到我地成班人訓曬'搞",
真係悶到+01,我心"林"^頂你個肺^
一返學第一日就聽到##(上面個個)癡"你"根講既野,真係行"歲"運!