|
|
2007 年 10 月 14 日 星期日  |
14/4*  |
14/4*
喱排''
成日聽番d 舊歌''
sO'' 琴日無意中搵到 Avril Lavigne 想碟''
{ LeT Go '' }
咁就係到聽聽聽''- -
聽到2,3點先訓= =
xD''
真係好好好好好好聽- -
初頭E為佢唱快歌好聽- -
Gril FrienD ''
The BesT DAmN THinG ''
I CaN Do BettER ''
慢歌kk啦= =
點知''
佢{ LeT Go''}d 慢歌仲好聽><'''
真係正到你唔信哇!!`````
LosInG Grip ''
Compicated ''
Sk8eR Boi ''
I'm WitH yOU ''
Mobile ''
Unwanted ''
Tomorrow ''
AnythInG BuT OrdinaRy''
ThinG喇 I''ll Never Say ''
My world ''
Nobody''s Fool ''
Too much To ask ''
Naked ''
未聽過既就一定要去聽下喇``
死喇''
喱排 ''我肥左''
但係d人話'' 唔覺= =
但係真係重左 xD''
係朝''
係野果陣''
睇到東方份NeW''
頭條''
寫住''
{海洋公園亂鬼龍 - - }
多人到佢- -
一間鬼屋有'' 成7百幾人等玩.__.
無奈了````
有成10000人入場- -
賺死``
咁我26號先去- -
咪變'' 屎餅 ''
慘''
果日一定要早d去先!````
咪等到死左''
都未入到++玩到= =
|
| 刊登時間:2007-10-14 04:17 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 12 日 星期五  |
| 12/10* |
12/10*
喱排成日唔知做咩牙''
傻傻下咁''
哈''
琴日老豆老媽去完旅行- -
我12點幾果陣,,
去接佢地機- -
好多手信''
正''xD''
今日返到scHooL果陣差d仆街- -
比{金毛}睇到- -
係到笑我- -
fuCkInG''
之後就上堂'' 小息''放學''
今日要合唱團- -
鐘意唱歌有罪嗎 ??!'''
哈''
之後放左學之後''
我同HEiD''
一齊走''
係scHooL門口- -
大笑大叫- -
比人su -V-''
係馬鐵個洗手間都玩- -
傻了`````
HELp ''
xD ><''
好想快d 26/10*
有排 -V-''
同{橙}去哈佬喂''
我第一次去''
因為我真係爆爆爆爆爆驚-V-''
睇唔出呢= =
本身諗住放假果日去既''
點知原來果日係重陽 - -
FuCkInG ''
驚'' sO 就26號去喇''
哈'' 18號同{亞諾}去電頭= =
唔知要電幾耐- -
kA"'''
好想快d快d快d快d哇''
tO '' 作文班果位 XVX !''
你知道mA ?!''
我真係真係好憎你''
好憎你- -
|
| 刊登時間:2007-10-12 09:42 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 10 日 星期三  |
10/10*  |
10/10*
又冇黎打- -
懶的''
今日真係笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑爆我- -
今朝一早就起左身牙''
但係懶床懶左成40分鐘- -
好無奈''
之後就出門口''
點合個270巴士站寫住'' 臨時停用''
FucK 的''
要我行去火車站''
黑仔= =
返到scHooL ''
早會果陣''
整估VickY''
放左支茶落佢到''
kA''
好狗 xD''
早會完左之後''
比佢發現左= =
打我左一野''
比人睇到 ''
仲捉埋我出黎- -
FucK -V- '''
比人話我態度唔好- -
難道你條{廢訓導}態度好好嗎'' = =
無奈中``
之後返課室訓教 = =
之後係週會到果陣''
我同VivkY '' CaT ''
係到爆爆爆爆爆爆爆爆爆爆爆笑''
笑到我流哂眼水- -
真係好好好好好好好笑- -
HelP - -
E+ 又想笑- -
之後OLE ''
VickY閃左入黎''
係到笑''
超超超超爆爆爆爆爆爆笑笑笑笑 - -
無奈了`````
今日{笑}過了一天- -
kA'''
哈哈哈哈哈哈 `` -V- ''
|
| 刊登時間:2007-10-10 08:17 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 19 | »
|