今天唔洗番工..早上起身去左飲茶..
之後下午成日起度打機..冇同呀媽去食pizza..搞到有點後悔..
下午5點多去大埔中心..5點37分到左..等上72x..之後去到奧運站..
搵埋d人..就去買飛..睇7點40分赤壁..咁就去m記食左個包..
套戲我一分開頭2小時比9/10分佢..d動作ok..動感幾好..果1分係佢當中有一段我估約3min的3級色情鏡頭..
咁當然我就唔去睇啦..都係望其他野或者合埋眼..(除左睇得未)..
不過佢故事係由長板坡講到赤壁前陸戰..我一直期待佢講水戰點火燒船..但係佢打之前就無啦啦話下回分解..
咁就完左套戲(唔知有冇下集)..真係o咀..分數下降...
之後去左沙爹王吃飯..方成泰話2x蚊..結果食左39.x蚊...都ok的..
今日講開無啦啦套戲有d色情鏡頭...某人仲話肯定有架啦..好像講到理所當然..
我起度唔講個名了..有原因的..只係好似世人包括好多人都覺得呢d野好似好岩咁..
我覺得一黎對套戲冇幫助..二黎呢d明顯係罪係唔岩既野..仲要比人話到"緊係有"架啦..好似係有"緊係要有先得"既意思..
我的心好能有點灰..唉= _ =真要保守自己的心志..
今天搭車時想到..人不斷去話進步..發明呢樣發明果樣..好似新一代比舊一代生活更好更聰明..
但係由最古時..人雖然冇自己發明呢d野..但就識敬畏神..
聖經都話敬畏耶和華是智慧的開端..認識至聖者便是聰明"(希望我冇記漏或打漏1粒字)..
人而家不斷發明新野..就不斷破壞世界去推自己滅亡..相比起以前冇冷氣天氣又冇咁辛苦就是一個好例子...
究竟人而家係聰明..定係更愚笨呢...顯然易見吧..!!
|