頌少的日記
池  池 為驚唯  寒萬問庸  赤自慧問  池 知一萬他
中  中 盼世嘆  窗般君才  壁此眼君  中 識生般朝
龍  龍 一才淺  苦知若何  一聲割功  龍 縱心終君
     , 生能水  讀識無以  戰威分績  , 然血歸體
     池 臥無困  二終豫成  驚漸三誰  池 千又如也
薛    中 龍人蛟  十歸州英  天趨天與  中 古何塵相
頌  龍 中問龍  載空事雄  地隆下共  龍 頌用土同
斯  , 。,。  ,,,?  ,。,?  , ,?,。
 
sitcs
暱稱: 頌少
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

好友名單

2008 年 7 月 12 日  星期六   晴天


玩一天 愉快 分類: 未分類

 今天早上..起身冇耐就要去食早餐..原來打算早上跑1~2次商..

之後cell group..我希望可以form一個網頁把大家分享和題目放上網..

完左同乒乓之家個老闆傾左幾句就回家..沒商位..本身又係打算跑2次商..結果刷棋..再去團契..

完左之後坐左起下面成粒鐘..早知帶psp玩..之後成隊人去燒野食..

去到玩左兩個無聊game--..不過都ok好笑..之後食野...大家係咁亂坐位..咁就好易識多好多弟兄姐妹..

9點幾時..我地好多人去左踢"硯"..因為有人買左..原來我腳法都唔算太差^^..玩到成身出汗..

之後我地再玩killer同mc killer..玩完後10點幾11點好似..搭車回去..中途d人走走下..但我地都有差唔多10人去食糖水..

因為芒果大王太多人..就去左糖痴豆到食..d野幾靚幾好味..但食左26蚊..

今天識左好多人..但連續兩日都用左差唔多每日100蚊..真係有點心痛...

不過今日真係玩得好開心..明天比賽..我知道好多弟兄姐妹會起後背支持同祈禱..心都有點溫暖啦..!

今日見到某人日記用某人黎指桑罵槐..好心某人係就直接講出黎..我講得出既野唔怕認..因為我認為我沒太大過錯(我不敢說100%沒有)..

正如林sir所講..評論事件同埋批評人是兩回事..只要小心用詞..而且提點和批點也是不同..另外我覺得自己舒發感受也不是錯..更不用受人管制..

由始至終..我最討厭去話人有咩錯有咩錯..因為我知這樣一定令人覺得我討厭..也會反面..

可是我必需去提點人..而且我更怕的是當我知道人有錯不去告訴他而使他滅亡的這樣就歸起我身上...可是世人不是這樣諗法..

我能說甚麼呢..這黑暗的時代..

也許我對事件獨特的看法和評鑑..要開一個沒有人知的xg記下來..因為這可能也是我的思想和記憶之一..

為甚麼有時很多事顯然易見但世人戀不知道..我說出來也不得人的認同..到他們發現時又不認是我的看法呢...

難道我只能作一把沒機會出銷的寶劍嗎?或許這只是傻傻的想法..因為我自己根本不聰明..

我總希望有一天有人能冷靜的想想我的建議看法..我對事件的評論....

我的看法和評論我會繼續的寫..因為我覺得自己的看法和思想用不著別人去管..但要合乎中道..可惜世人不認同..沒法..

知音少..弦斷有誰聽?

有些事..令我很灰心..我驚奇為何會這樣..但我不能說出來...唉..

心事重重..

 






訪客留言 (返回 sitcs 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]