今日早上飲茶..回家打機..下午釣魚..
釣魚時很不開心..原因好多..首先自己冇帶剪刀..咁人地唔like都岩..
之後問個呀叔借剪刀..反應係好串咁問番我地冇帶咩..借多一陣仲唔肯借..我心諗借你唔還咩?= =..不過現代人是自私的..
之後方成泰話我知條毛巾吹左落海..咁我又有潔癖..佢又唔幫我整蟲..只好自己好辛苦咁整..
釣得兩條泥鯭仔..1次起雙飛..之後真係唔掂..好大風..有點吸唔到氣feel..頭有少暈..加上釣得唔開心..叫方成泰幫佢又好似有打死都唔幫的態度..
反而一d外人無啦啦行黎幫我拆魚咁..= =真係心都灰晒...之後話左唔舒服走..正常都應該問侯下有冇事呱...
點知佢第1句講左d類似係問我有冇帶錢出黎..即係要我比錢- -...大佬呀..唔舒服到死下死下仲只係識睇住自己既利益- -..
之後一個人回家..話比呀媽知唔舒服..結果比罵..因冇叫午餐叫佢整d野食..又比人罵..之後就只好食杯麵..之後打機..
今日的事令我反思到朋友的定界..朋友有很多..有好多都係不過是能共富貴..要是能找到1個知心能有事時幫助的卻不容易..
自問朋友有事我一定幫手..咁有睇見某人mouse問題都即刻去話借比佢..雖然唔係話自己顯叻..但係自問咁待人往往人地就會用相反態度待你..好無奈..
今日的事..我不想再說..我的心很灰暗...我想講一個故事..故事開始係咁既:
我同kelon係一對好朋友..我地相識左已經20多年了..自小以來..kelon都是我的好朋友好同學..也是我成長的同伴..
kelon是一個很有才幹的學生..不論在學業..體育..音樂等方面..縱然他不是全班第1..但也是我遠遠不及的..
kelon待人很真誠..朋友有事..他總會挻身而出..記得自己當年也是因為他挻身趕走欺負我的同學我才認識他..和他做好朋友..
由小學至中學..kelon都是我的同校同學..但是kelon上了中學以後..雖然仍保全著這個個性..但身邊的同學對他卻非常不友善..
他們一次又一次的攻擊...令kelon的性格慢慢改變..與他一同成長的我..看著他由見義勇為..活潑的性格慢慢變為沉默..悲觀的個性..
我知道..我知道kelon很有才能..只是..他的才能並得不到人的認同..人們總是去埋沒..去嗤笑他的才能..
我的心傷痛極了..身邊的好朋友面對著困難..而我卻沒有能力去幫助他..
隨著年日的洗禮..kelon變得很靜很靜..他彷似已經不想再理會任何人似的..但我知道他仍然把我當作好朋友的..
至少..在我需要幫忙的時侯..他還會作出一點點的綿力..只是..當他有任何需要時..他已經再難以接受別人的幫助以的..
大學過去了..在社會工作中..我很快被升調作ceo..這時侯..我知道..kelon是有實力的..只是差一點點的信心..
我鼓起勇氣的問他說:你可以來幫我一起管理公司嗎?
還可以的..你知道我們是好朋友嘛。kelon勉強的答應著..
隨後的兩年..kelon帶領公司的業績翻兩番..因此他也成為社會上公認的成功人物..kelon終於再次充滿自信..
他走過來..握著我的手..但我們並沒有說話..因為..一切已盡在不言中了..
故事講到呢度..kelon雖然失敗過..但他有真心的朋友支持...反觀自己..在世人方面難找到一個好朋友..
今天我曾經很灰心..我想我自己最需要的是甚麼..是在我失意時會支持我的好朋友..
是在我落淚時會安慰我的家人..但為何朋友我不見有..家人..家姐在外國..呀哥又搬了出去..父母又好像不了解我..
但感謝神..因為神已經賜給我最好的了..因為神是我的父神..也是我的朋友..
|