頌少的日記
池  池 為驚唯  寒萬問庸  赤自慧問  池 知一萬他
中  中 盼世嘆  窗般君才  壁此眼君  中 識生般朝
龍  龍 一才淺  苦知若何  一聲割功  龍 縱心終君
     , 生能水  讀識無以  戰威分績  , 然血歸體
     池 臥無困  二終豫成  驚漸三誰  池 千又如也
薛    中 龍人蛟  十歸州英  天趨天與  中 古何塵相
頌  龍 中問龍  載空事雄  地隆下共  龍 頌用土同
斯  , 。,。  ,,,?  ,。,?  , ,?,。
 
sitcs
暱稱: 頌少
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

好友名單

2008 年 5 月 18 日  星期日   晴天


愉快 分類: 未分類

今日早上訓到好晏...完左主日學同呀媽去左影相做回x証..

之後去左扒王之王食野...塊牛扒好難咬開=.=....唔係咁好味...

跟住行番去太和火車站...出左沙田配眼鏡...配左副紅色既..呀媽話好睇wor=___=...

番home打機...打到5點幾bath...6點再打...7點半左右食飯..之後落去打波...

今日搞左個球局..3張table..有12個人打..但係有個kitmo的小朋友帶多左個朋友黎..仲有我唔知mask都黎...結果ckwing叔叔一黎就走左..

連大長老同mask都打得唔開心..我真係致萬二分道歉...我保證下次會有改善==~

今日個港島區黎打...佢打波真係好得意...特別係d開波..真係好有趣...個人都好nice...不過有少少粗口起說笑之間出左黎==~

不過佢連去沙田都好遠..又車又船...所以都好難再同到佢打波lu=____=~

今日kitmo小朋友同我打左3次3局2..3次都係頭一鋪炒我=__=之後連輸...==...佢都幾好波...只係思想唔夠我地大左既人同埋身型蝕左...

其實咪同我同d前輩打一樣..都係佢地調動我...我都諗唔到點先可以調動佢地=___=~

塊darker70+bryce真係好硬好難拉波..雖然某d我都拉到...但塊膠真係唔轉...不過唔知點解越打越有手感..好鍾意呢塊野...

我估一黎佢好貴..木要1100-1200~膠要2xx-3xx...二黎就係佢推攻好快好正...^__   ^!






訪客留言 (返回 sitcs 的日誌)


kwan236 於 2008-05-18 11:00 PM 發表:
路過c0mment `
黎下我果度留c0mment丫 `!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx..冇去
Posted at 2008-06-12 12:18 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]