今朝起身玩左陣...就要出去搵工...
今日的目的地係音樂農莊..真係好難搵..首先要搭64k起一個連vincent起網都查唔到的祠堂村..
下車後兜黎扈去比個太陽曬到飛起...後來傻下傻下入左條岩路..再問左好多人..
行左我諗冇半小時都有20分鐘的路..果度d人幾好人..好熱心下...對比起而家住起社區的人實在老實好多..
去到好多人..佢見一輪好耐...等左個半鐘先到我..見完走人..但係應該唔會做呢份工..
雖然佢可以成日調上班時間同埋唔係日日要番..只係間中帶camp..每日比番錢我地咁..而且起果度我覺得我可以學到好多野..
但係由於佢要拿500蚊黎讀course..讀完先退番400蚊..即係收100蚊為請老師的費用...我父母唔比..咁就冇左份好有興趣的工..不過佢都未打比我叫我可以去上堂..咁姐係可能我根本就冇份..
之後番左home bath完玩左陣..就帶鍾去買眼鏡..我自己都要拿...相後補..紅色..覺得望下去ok好睇..但有點怪呱==..
鍾配眼鏡238$..但係加左200$黎做超薄..我感覺好似令佢用多左錢..當初我好像講到200蚊左右一定有貸..搞到我個心有點內疚定咩..
之後我地番左黎大家樂食野..因為我未食飯...之後佢送我回樓下..我番去bath完就打機..感覺有點悶..因為冇咩野做+冇咩人陪我玩..
晚上今日第一次刷棋失敗左= =...起度帶人升lv= =...有點頹..hea埋呢幾日都好既...
今日去拿眼鏡時..柯達打電話黎話請我..都幾開心..佢仲話暫時定我起葵興番工..真係happy...事因灣仔係比果d打字慢d既人..可能打數字快果d去入資料..
估唔到我琴日打錯咁多字..30秒得果47個都可以入到去葵興..真係可以話係榮幸..我的心真感謝神..
佢叫我明天去入職..星期一番工...一日唔計食飯要番9小時..不過就得25蚊一粒鐘..即係一星期做6日都係得5400蚊=0=..
不過暑假工就算啦..但係而家好擔心..因為我驚中間因為有d如oral或者係畢業禮又唔番得..又驚撞教會(應該唔會日日都要番的)..
同埋驚中間我有起碼6月都有2次旅行..加埋成10日左右..我真係驚佢會因為咁唔請我..但係都係入左職先算啦...都係明天的事..
明天自有明天的憂慮...希望自己都唔好擔心....反正一切都在神手中...全然交給主吧..
而家我想做的事..也許是睡覺吧..
|