頌少的日記
池  池 為驚唯  寒萬問庸  赤自慧問  池 知一萬他
中  中 盼世嘆  窗般君才  壁此眼君  中 識生般朝
龍  龍 一才淺  苦知若何  一聲割功  龍 縱心終君
     , 生能水  讀識無以  戰威分績  , 然血歸體
     池 臥無困  二終豫成  驚漸三誰  池 千又如也
薛    中 龍人蛟  十歸州英  天趨天與  中 古何塵相
頌  龍 中問龍  載空事雄  地隆下共  龍 頌用土同
斯  , 。,。  ,,,?  ,。,?  , ,?,。
 
sitcs
暱稱: 頌少
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

好友名單

2008 年 6 月 17 日  星期二   晴天


疲倦 分類: 未分類

 琴日為左件事同一個同學吵左好耐..

因為之前答應左佢17號同一個之前去北京的leader吃飯..但係我唔記得左~

果時未有諗同未太肯定做咁..因為冇諗過係令會之後..今日又要番工..回家後只想坐下玩玩..唔想再動..

而且我之前幾日唔起home呀媽都唔食飯只係食杯麵..本身以為明天又要去打波..但冇理由扔母親在家吃杯麵架嘛..

所以去又係累+扔母親在家吃杯麵..唔去又比人話講大話..陷在兩難之間..

本身有時真係唔得回心轉意都ok既..當然唔係特登講大話..咁有時d野真係做唔到唔通就話人講大話咩..係咁我以後都唔答應人野啦..

不過果個人係我仇敵中一大仇敵..同佢小二就識..一直都冇咩事..唔知點解呢兩年佢係咁針住我同我信仰黎打..

不過其實睇得出佢智商都唔高= =..講埋d野可以比人咁易駁..起碼我都唔係聰明人丫= =v..

不過呢件事令我覺得而家凐會d人點解唔肯幫人同埋答應人地野..就係咁解...社會冇愛都有d係咁做出黎..唉..就是令社會敗壞的人粉==...

今日番工..好冷..沒帶jacket..拿了冇番工果位aunt的衫..原來佢就係何希懷個親戚..又會咁巧合..仲巧合就係咁日考完oral吳綺玲先問我做咩工..點知原來佢呀媽個朋友個女都係起我果度做..仲高人工過我...

今日打字好慢..好似load唔到咁..- -...終於放工就回家打下機..輕鬆下咁啦= =






訪客留言 (返回 sitcs 的日誌)


局外人 於 2008-06-19 12:54 AM 發表:
"不過其實睇得出佢智商都唔高= =..講埋d野可以比人咁易駁..起碼我都唔係聰明人丫= =v.."
唔聰明ge人根本冇可能睇分辨其他人ge 智商高低
更何況你 !
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 言下之意即係話我笨?
 
請呢位自大的傻蛋回枇想下你所說的話的錯誤吧..謝
Posted at 2008-06-26 12:47 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]