今早起身..靈修bath完之後開一陣電腦..發覺個mon有問題..
就係冇野出..搞左一大輪之後先整好..
之後去左食野..食完野就去1cell group..
今天好像很快完似的..d問題都ok..但有些出時好像有點問題..之後解決晒..
完左就上左天逸坐一陣..之後去cut hair..再去欣悅天地..
終於買左本拿連聖經...正..食埋飯回團契..
話說當時我問左釣魚d野..梓熊又印左份野..得番幾min..
要行過去..大約要10min左右..起夠鐘時都未行到去..
果時我已經行到好辛苦..因為好熱..呼吸有點唔對路..仲係咁出汗..
之後聰聰話要跑回去..我真的不想..但見梓熊都跑..就只好跑..
我不說是他不想遲到..特別在神的聚會是不對..這原是對的..在他當然好..
但我想的是不應該好像勉強我去跑..事因我身體真的不行..連行也辛苦..何況跑..
結果回去用了更多時間去wc..仲有點想嘔的感覺...梓熊說這不是理智的想法..
在聰聰的狀態..他沒太多東西拿好像..也有跑開步..當然跑少少不但沒事仲可以早點到..
但是在我地就是背著個少少重背包..而且我個人仲係唔舒服+有點呼吸上的問題+出汗時仲係咁要我跑..就真的行回去仲快哩...
但我為他這樣的心感恩...
今天團契是分享..事前沒準備..因今天的行程打亂了..
但感恩神比我記起..又說到出來..
很多人有好大的見證..女仔方面好像連咪也沒傳到第3行就停了..
希望這種肯分享的心態能持久
|