今天番葵興..遲了12min..果個人同我講遲11min都仲計..但係12min就會計少半小時..
oh no..不過hea下hea下都20分鐘左右先開始啦..豪比佢..
之後打下訓下咁..真係好累..實比人罵= =
下仟食完飯就訓左陣..開工時慧珍已經番左黎...
之後下午開工比人捉到好多錯處..唉..慘了..但人大家好似講到好好笑咁
佢地都話如果我去第2度做成咁實比人用粗口罵..感恩..證明神的恩典真使我夠用...因為呢份覺..我都認為是神給我的恩典之一..
訓工回來看醫生..之後回家打下機..
心中有點煩..因為面對比賽的問題..是這樣的..
我有兩塊膠..分別係moristo2000同bryce..
問題一是因為moristo2000夾我塊darker木1比bryce好用..所以我打算用呢塊..但是呢塊尾部比人左右都cut左隻角..未必能出賽..如果到時先換..我驚不能習慣而輸..
問題二是因為有兩種膠水..分別係有毒同無毒..以前不斷世界大賽定係一個學界小賽..都係用有毒的..
因為係易揮發同埋會彈d好打d..但係由於佢話禁..咁就唔知有冇得用..因為又好似9月1先會全面實行禁..而家呢次比賽唔知禁左未..
雖然好多人都唔理..但身為基督徒都唔應該犯規..所以如果要換無毒..咁短時間唔知慣唔慣..
問題二是因為無毒的膠手要1小時才貼到..但有毒只用5min都唔使..所以如果用無毒去到話我唔合格..要換膠..咁就可能比賽不打就輸..
所以心中好煩..請大家為我祈禱..
明天我會打上乒總..應該有唔用得有毒膠水可以解決到..如果用得就第3個問題都解決埋..只係慣唔慣bryce同moristo2000..
因為可能隨時要換...呢個都算係我最想的結果..
如果唔用得..咁就只好早點去..睇下比唔比用moristo2000..如果唔得就要好快咁貼好bryce同比賽..不過咁就唔會習慣..
如果一早換左bryce咁練又唔知好唔好用..
不過明天應該有個了斷..請為我祈禱吧..
|