頌少的日記
池  池 為驚唯  寒萬問庸  赤自慧問  池 知一萬他
中  中 盼世嘆  窗般君才  壁此眼君  中 識生般朝
龍  龍 一才淺  苦知若何  一聲割功  龍 縱心終君
     , 生能水  讀識無以  戰威分績  , 然血歸體
     池 臥無困  二終豫成  驚漸三誰  池 千又如也
薛    中 龍人蛟  十歸州英  天趨天與  中 古何塵相
頌  龍 中問龍  載空事雄  地隆下共  龍 頌用土同
斯  , 。,。  ,,,?  ,。,?  , ,?,。
 
sitcs
暱稱: 頌少
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

好友名單

2008 年 7 月 7 日  星期一   晴天


haha 開心 分類: 未分類

 今天番葵興..遲了12min..果個人同我講遲11min都仲計..但係12min就會計少半小時..

oh no..不過hea下hea下都20分鐘左右先開始啦..豪比佢..

之後打下訓下咁..真係好累..實比人罵= =

下仟食完飯就訓左陣..開工時慧珍已經番左黎...

之後下午開工比人捉到好多錯處..唉..慘了..但人大家好似講到好好笑咁

佢地都話如果我去第2度做成咁實比人用粗口罵..感恩..證明神的恩典真使我夠用...因為呢份覺..我都認為是神給我的恩典之一..

訓工回來看醫生..之後回家打下機..

心中有點煩..因為面對比賽的問題..是這樣的..

我有兩塊膠..分別係moristo2000同bryce..

問題一是因為moristo2000夾我塊darker木1比bryce好用..所以我打算用呢塊..但是呢塊尾部比人左右都cut左隻角..未必能出賽..如果到時先換..我驚不能習慣而輸..

問題二是因為有兩種膠水..分別係有毒同無毒..以前不斷世界大賽定係一個學界小賽..都係用有毒的..

因為係易揮發同埋會彈d好打d..但係由於佢話禁..咁就唔知有冇得用..因為又好似9月1先會全面實行禁..而家呢次比賽唔知禁左未..

雖然好多人都唔理..但身為基督徒都唔應該犯規..所以如果要換無毒..咁短時間唔知慣唔慣..

問題二是因為無毒的膠手要1小時才貼到..但有毒只用5min都唔使..所以如果用無毒去到話我唔合格..要換膠..咁就可能比賽不打就輸..

所以心中好煩..請大家為我祈禱..

明天我會打上乒總..應該有唔用得有毒膠水可以解決到..如果用得就第3個問題都解決埋..只係慣唔慣bryce同moristo2000..

因為可能隨時要換...呢個都算係我最想的結果..

如果唔用得..咁就只好早點去..睇下比唔比用moristo2000..如果唔得就要好快咁貼好bryce同比賽..不過咁就唔會習慣..

如果一早換左bryce咁練又唔知好唔好用..

不過明天應該有個了斷..請為我祈禱吧..






訪客留言 (返回 sitcs 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]