鳴鳴~
冇天理ㄚ
明明就好返
點知仲嚴重左-..-
都唔知係咪有人過比我嘅
成日都好無聊
係屋企勁hEa
好想岀街囉
都唔知幾耐冇去過MK lu...
竟然病左-..-
呢D野真係話黎就黎
喉嚨痛.頭又痛-x-
↓↓以下為臨場加影:]
大家知唔知我生平除左麻煩
仲有咩係我最憎嫁呢?
就係卑鄙小人喇
D人卑鄙起黎真係好卑鄙嫁
套一句話:
「永遠不要向任何人解釋你自己。因為喜歡你的人不需要,而不喜歡你的人不會相信。」
我只會向好朋友解......(閱讀全文)