甘日我好黑牙"...話說"...甘日上[[美術堂]]ge時候,,,
咁牙KAI華過黎坐喇"我地3個係度傾計[[同埋KAI廷]]跟住
KAI華問牙邊個借[HI-TIC-C]喎`!*之後beacuse[[kai華吾會想我講ge原因]]
xd"..佢攞走支[HI-TIC-C]..之後佢攞番上黎睇下"...支芯冇左!!!
咁咪攞黎玩囉`'!整開左個頭..之後咁咪玩囉!~我行過去牙整左去牙
[[郭XX]]度"...點知我整左勁多喎!!!我諗{{死緊}}之後個MISS
睇到<<<好惡咁話邊個整嫁!?搞到我勁驚喎!!落堂我先同牙MISSS講
係我整GE]]點知"""佢話[[咁你就比返錢人買返件3啦`!*]]
就係咁"...之後班主睇到牙邊個件3!!之後佢同美術個MISS講
睇下洗吾洗打俾我牙媽!?只係聽到E句"]]好在都冇打到'...
吾知聽日會吾會打呢!?......唉...真係煩牙`!*[[早知就吾玩喇"....]] |