|
|
| 4.19 |
分類: ___`無聊之最:) |
4.19
朝早去咗Open U筆試`中國傑生-3-'
書約咗我10:45系吉野家到.我10:40分先出門`
我都遲咗1.分鍾`原來有人比我仲遲.___.'
我地上火車啦,系火車到講講講`
之後系紅勘落車.轉搭小巴到`
之後開始筆試.原來啲筆試就系非語文測試=3=
有好多題都做過`之後12:45分就走咗;
不過書要talent show.佢1:30先走`
咁我地搭番車走;我同我牙mum去食野;
食壽司;食咗少少.10幾碟到就走咗`
番到屋企繼續趕功課`不過都系差一樣姐;
做完之後唔知幾多點'出咗去食飯`
之後就無;;;;
|
|
|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 26 | »
|
|